Skip links

מדריך השימוש

הגדרות הקמה ראשונית של העסק שלך

  1. על מנת פנל ההזמנה שלך כדי להתחיל לעשות את העבודה שלו, אתה צריך להגדיר שעות עבודה , מיקום , ואת צוות . נתחיל בשעות העבודה קודם. בתוסף שלנו תוכלו להגדיר שעות עבודה המתאימות לכל שירות וצוות. ניתן גם לקבוע שעות עבודה כלליות. לשם כך נעבור לכרטיסייה הגדרות -> שעות פעילות .
  2. לאחר מכן עליך לעבור  לכרטיסיה מיקום ולהוסיף מיקום חדש לשירות שלך. 
  3. השלב הבא שעליך לעשות לאחר הוספת מיקום הוא הוספת שירות חדש. לשם כך עליך לעבור לכרטיסייה שירותים וליצור תחילה קטגוריה ולהוסיף שירות חדש לקטגוריה זו.
  4. לאחר הוספת קטגוריה, השלב הבא הוא יצירת שירות חדש תחת קטגוריה זו.
  5. שם שירות , מחיר , ואת המשך חשוב בעת הוספת שירות.
  1. לאחר הוספת השירות בהצלחה, כל שנותר הוא להוסיף צוות צוות. לשם כך, עליך לעבור לכרטיסייה צוות ולהוסיף צוות חדש. בעת הוספת צוות, עליך להקצות צוות זה למיקום ולשירות שיצרת.
  1. הכל מוכן! פאנל ההזמנות מוכן לשימושכם ומחכה להזמנותיכם!

מערכת הדוחות

דיווחים

כעת יהיה קל יותר לנתח את העסק שלך בעזרת תכונת הדוחות. כעת ניתן לבצע ניתוח מפורט יותר בעזרת 4 התרשימים. תרשימים אלה הם הבאים:

דוחות לפי מספר הפגישות:  בעזרת תרשים זה תוכלו לראות באילו ימים אתם מקבלים פגישות נוספות, באיזה יום יש לכם כמה פגישות ותוכלו לבצע השוואות.

דוחות לפי רווחי פגישות:  בעזרת תרשים זה תוכלו לראות באילו ימים הרווחתם יותר, כמה הרווחתם ולעשות השוואות.

המיקומים המרוויחים ביותר:  מי מהמיקום שלך הרוויח לך יותר וההכנסה מהמיקומים שלך תוצג כאן.

הצוותים המרוויחים ביותר:  תכונה שימושית לצפייה במידע כמו איזה צוות הרוויח לך הכי הרבה הכנסה, איזה צוות הרוויח הרבה, כמה הצוות שלך הרוויח, וגם תכונה נחמדה לבחירת עובד החודשים.

נהל שירותים במספר מיקומים שונים

מיקומים

התוסף Booknetic נתמך על ידי מיקומים מרובים. אם החברה שלך ממוקמת באותו זמן במספר מיקומים, תוכל לשלב את הנקודות שלך במערכת על ידי הוספת אחת לשנייה בנפרד. אתה יכול לקבל הזמנות נפרדות עבור כל מיקום, אתה יכול להוסיף צוותים למיקומים ועל ידי השוואת המיקומים שלך תוכל ליצור לוח זמנים לדירוגים ליצירת תחרות בין.
פשוט לחץ על כפתור הוסף מיקום כדי להוסיף מיקום חדש.

מיקומי Booknetic

בחלון הפתיחה, הזן את שם המיקום, הוסף תמונה, כתוב כתובת ובחר אותה מהמפה. הזן את מספר הטלפון וציין תיאור קצר.

ניהול מספר חברי צוות

צוות

תוסף Booknetic נתמך על ידי צוות רב. אתה יכול להוסיף את הצוות שלך ממיקומים שונים למערכת.
נתחיל בהוספת חומר חדש.
לחץ על הוסף דברים כדי להוסיף דברים חדשים. תראה כרטיסייה 4 בחלון הפתיחה:

  1. פרטים
  2. לוח זמנים שבועי
  3. ימים מיוחדים
  4. חגים

בכרטיסיה DETAILS, נכניס מידע בסיסי של דברים. אנו נבחר שם, דוא"ל, מספר טלפון ותמונת פרופיל של דברים. תמונת הפרופיל ושם הדברים ייראו בזמן ההזמנה. ואז נבחר את המיקום של הדברים. אם חומר אחד עובד במספר מיקומים בו זמנית, תוכל לבחור את כל המיקומים כאן עם אפשרויות רב-בחירה.
אתה יכול גם לכלול הערה קצרה על הצוות.

מודול צוות של Booknetic

בכרטיסיה לוח זמנים שבועי, אנו יכולים לבנות לוח זמנים שבועי מיוחד לצוות. כאן תוכלו להוסיף את ימי המנוחה, שעות העבודה וההפסקות של הצוות. אתה יכול גם להגדיר כל יום בשבוע. אתה מסמן את שעת ההתחלה והסיום של כל יום עבודה. אם זה יום חופש באותו שבוע של הצוות, אז ציינו זאת בתיבת הסימון "הוסף יום חופש". אם ברצונך להוסיף את זמן ההפסקה, לחץ על כפתור הוסף הפסקה ושמור את זמני ההתחלה והסיום של ההפסקה. יש לך הזדמנות להוסיף שעות אינסופיות של הפסקות לכל יום בשבוע. אם ברצונך ליצור לוח זמנים מותאם אישית לצוות שלך, תחילה עליך להפעיל את תיבת הסימון "הגדר גיליון זמנים ספציפי".

הוסף צוות ל- Booknetic

בכרטיסייה ימים מיוחדים, אתה יכול להגדיר את לוח הזמנים בימים מיוחדים עבור הצוות. אם מותר לאיש צוות לכל יום שהוא והוא יכול לעבוד רק במחצית השנייה של היום, תוכל להקליט אותו כאן. פשוט לחץ על כפתור "הוסף יום מיוחד" וציין את יום, שעות התחלה וסיום בלוח הפתיחה. אם יש צורך בכך, תוכלו ללחוץ על כפתור "הוסף הפסקה" לימים מיוחדים ולהוסיף זמני הפסקה.
אם יש צורך למחוק ימים מיוחדים שתוסיף, לחץ על כפתור הסר יום מיוחד.

ימי צוות מיוחדים ב- Booknetic

בכרטיסיה HOLIDAYS, תוכלו לציין חגים ספציפיים עבור הצוות. אם הצוות לא יעבוד בשום יום, מספיק ללחוץ על אותו יום מלוח השנה בכרטיסייה זו. נציין שאתה כבר מקליט את החגים הכלליים עבור העסק שלך בהגדרות> חגים. אם ברצונך למנות חגים נוספים לצוות הנוכחי שלך, אנא ציין אותם בלשונית זו. אחרת, עדיף לבחור באותם חגים גם בצוות וגם בהגדרות.

חגי צוות ב Booknetic

לאחר השלמת כל המידע אודות הצוות, תוכל לשמור את התוכן על ידי לחיצה על קובץ הוסף צוות והוא יופיע ברשימת הצוות שתבחר. אתה יכול לחפש שם, דוא"ל, מספר טלפון של הצוות ברשימה, למיין לפי שם, דוא"ל ומספר טלפון שלהם באמצעות ASC או DESC. אם עליך לערוך את פרטי הצוות, תוכל ללחוץ על כפתור העריכה על ידי לחיצה על כפתור האפשרויות מול הצוות.

באפשרותך למחוק צוותים באופן יחיד או קבוצתי. אם יש צורך למחוק צוות אחד, לחץ על לחצן אפשרויות מול הצוות ולחץ על כפתור מחק. אם ברצונך למחוק עובדים מסוימים באופן קולקטיבי, מספיק ללחוץ על סמל המחיקה שייפתח למטה כאשר תיבות הסימון מופעלות.

הקמה וניהול של מספר רב של שירותים

שירותים

בתוסף Booknetic תוכלו ליצור שירותים משלכם עם קטגוריות שירות מרובות רמות. עם תצוגה מובנית מושלמת, אתה יכול לסווג בקלות את השירותים העסקיים שלך. מודול השירות נוצר על ידי שימוש בתכנון ובטכנולוגיה העדכניים ביותר לנוחיותך.

תיעוד שירותי Booknetic

אתה יכול לקבל תמונה שנוחה לך, על ידי דחיפת מבנה השירות לכל כיוון כמפה עם העכבר. ניתן גם להגדיל ולהקטין את הזום במפה. אם איבדת את מרכז המפה, תוכל ללחוץ על הכפתור ותוכל למשוך מפה באופן אוטומטי למרכז.
בוא נלך לשירותים להיכנס. בהתחלה עליך ליצור את הקטגוריה הראשונה שלך מכיוון שקטגוריה כלשהי אינה נמצאת במערכת שלך. לשם כך, פשוט לחץ על סמל "+" מול קטגוריות שנמצא באמצע המסך. הזן את שם הקטגוריה ברכיב המוסיף למטה ולחץ על סמל שמור. הנה הקטגוריה הראשונה שלך.

תיעוד שירותי Booknetic

אם ברצונך להוסיף קטגוריה שנייה במקביל, הזן ושמור את שם הקטגוריה על ידי לחיצה על כפתור "+" מול אותן קטגוריות. אתה יכול לחזור על תהליך זה כמה פעמים שאתה צריך. אין הגבלה על מספר הקטגוריות והשירותים.

תיעוד שירותי Booknetic

אם ברצונך להוסיף את קטגוריית המשנה של קטגוריה 1, לחץ על סמל "+" ממול. בחלון הקופץ ישאל אותך אם ברצונך להוסיף קטגוריה או שירות. בחר באפשרות קטגוריה. שמור על ידי הזנת שם קטגוריית המשנה.

תיעוד שירותי Booknetic

אם ברצונך להוסיף שירות לקטגוריית המשנה למה שאתה מוסיף, לחץ על סמל + ובחר להוסיף שירות מוקפץ.

תיעוד שירותי Booknetic

להוספת שירות ייפתח מודאל חדש:

תיעוד שירותי Booknetic

ישנם 4 שלבים להוספת שירות:

  1. פרטי השירות
  2. צוות
  3. לוח זמנים
  4. תוספות

קודם כל עליך למלא מידע ראשי בשורה זו בכרטיסייה פרטי שירות.

תמונת שירות : לאחר מכן הוסף תמונה לשירות. במהלך הזמנה חזיתית הלקוחות שלך יראו את התמונה שלך.
שם : שים את שם השירות שלך בריבוע השם.
קטגוריה : אין צורך לבצע שינויים כאן.
מחיר : מחיר שירות הכתיבה. אתה צריך לכתוב שם רק מחיר, אין צורך לשים מטבע. לדוגמא: 50.00
משך : עליך לכתוב בכיכר משך זמן על תקופת השירות שלך. האפשרויות כאן מופיעות בהתאם לאורך משבצת הזמן שאתה מגדיר בהגדרות הכלליות שלך. אם בחרת באורך משבצת הזמן 10 דקות אז האפשרויות יופיעו עם עלייה של 10 דקות. 10 מ ', 20 מ', 30 מ ', 40 מ' וכו '
זמן חיץ לפני: אם אתה זקוק לזמן נוסף לפני תחילת השירות, עליך לציין זאת כאן.
זהה למשך הזמן, אפשרויות כאן גם יופיעו בהתאם להגדרה כללית אורך משבצת הזמן.
זמן מאגר אחרי : אם אתה זקוק לזמן נוסף לאחר סיום השירות, עליך לציין זאת כאן.
זהה למשך הזמן, אפשרויות כאן גם יופיעו בהתאם להגדרה כללית אורך משבצת הזמן.
חוזר : אם ברצונך להוסיף שירותים חוזרים עליך להפעיל אפשרות זו.
מהו שירות חוזר? ישנם שירותים שמתחילים ומסתיימים בשעות מסוימות. למשל יש לך פגישה עם רופא עיניים. במהלך שעה אחת הרופא יבדוק את העין שלך ויסיים. סוג שירות זה אינו חד פעמי. אך יש גם סוג שירות אחר אשר לאחר פרקי זמן מסוימים השימוש בשירות נדרש לעיתים קרובות. לדוגמא רופא עיניים נותן לך טיפול של 10 ימים. אשר במהלך 10 הימים הללו הסבלנות צריכה ללכת לפגישת רופא למשך שעה אחת. שירות מסוג זה הוא שירות חוזר. אם בעסק שלך יש לך גם שירות חוזר אז אפשרות זו מתאימה לך.
לאחר הפעלת אפשרות זו, יופיעו כמה אפשרויות לשירות חוזר.

תיעוד שירותי Booknetic

חזור : אתה יכול לבחור סוג שירות חוזר כאן. ישנן 3 סוגים של אפשרויות:

  1. יַרחוֹן
  2. שְׁבוּעִי
  3. יום יומי

שירות חוזר חודשי : אם השירות שלך חוזר על עצמו בימים מסוימים בחודש, תוכל לבחור באפשרות החודשית. לדוגמא, אם זה חוזר על עצמו ב -1, 2, 3 בכל חודש. או שתוכל לבחור כמו ביום ראשון הראשון, ביום רביעי האחרון, ביום שישי השלישי בכל חודש.

שירותים חוזרים שבועיים : אם השירות שלך יחזור על עצמו במשך ימים מסוימים בשבוע, בחר באפשרות זו. לדוגמא, ניתן לחזור עליו ב -1, 3 וב -5 בכל שבוע.

שירותים חוזרים מדי יום : אם השירות שלך חוזר על עצמו בכל יום או ביום N, עליך לבחור באפשרות יומית זו. לדוגמה, יש לחזור על השירות שלך בעוד יומיים.

כשאתה יוצר שירות, באפשרות זו תוכל לבחור רק את סוגו. הלקוחות יבחרו שהשירותים שלהם יהיו זמינים באילו ימי השבוע או אם השירות חוזר על עצמו מדי חודש, הוא יחזור על עצמו באילו ימים בחודש, או אם מדובר על שירות חוזר יומי, הוא יחזור על עצמו בעוד מספר ימים. לדוגמא, הלקוח ירצה ליהנות מהשירות שלך בימים 2 ו -5 בשבוע. לקוח אחר עשוי גם לרצות ליהנות מהשירות ב -1 וה -4 בשבוע. אם התאריכים שבחר הלקוח אינם זמינים בגליון הזמן, המערכת לא תקבל את הימים ההם.

תקופה מלאה קבועה : אם תבחר בחירה זו, תוכל להגביל את התקופה המלאה של שירות חוזר. לדוגמא, הזכרנו לעיל כי דגימת הטיפול תארך 10 ימים. במקרה זה אנו פועלים באופציה זו ובוחרים 10 ימים באזור הפתיחה. יש אפשרויות לחודש, שבוע ושעה לצד אפשרות היום באזור זה. אם לא תפעיל אפשרות זו, הלקוח יפרט כמה זמן השירות יימשך בעת ביצוע ההזמנה. לדוגמא הלקוח יבחר להזמין שירות זה בכל יום 1 – 3 מיום 10 בספטמבר עד 15 בנובמבר.
תדר קבוע : בעזרת פיתרון זה תוכלו להגדיר תדירות חזרה. אם תוסיף את השירות החוזר החוזר ובחר 5 ימים בחודש על ידי הפעלת אפשרות זו, הלקוח שלך יבחר 5 ימים בחודש בעת ביצוע ההזמנה.
לחלופין, אם אתה מוסיף שירות חוזר שבועי וכותב 3 ימים בשבוע בתדירות קבועה, הלקוח יוכל לבחור רק 3 ימים בשבוע בעת ביצוע ההזמנה. כאשר תשבית אפשרות זו לא יהיו לך מגבלות ללקוח.
תשלום : באמצעות אפשרות זו, תקבע כיצד ישולמו השירותים החוזרים שלך כאשר הלקוחות שלך מזמינים. ישנן שתי אפשרויות:

  1. על הלקוחות לשלם רק עבור הפגישה הראשונה.
  2. על הלקוחות לשלם עבור כל הפגישות בסדרה.

אם בעת ביצוע הזמנה מקוונת, זה מספיק לשלם פגישה ראשונה, ואז בחר באפשרות הראשונה. הלקוח צריך לשלם את כל הפגישות באופן מקוון בעת ​​קביעת פגישה חוזרת ולבחור באפשרות השנייה.

קיבולת : בעזרת אפשרות זו, תוכל לקבוע אם הלקוחות שלך יירשמו לשירות זה בנפרד או בקבוצה. אם יש לכתוב אותם בנפרד, בחר לבד באפשרות זו. אחרת, אתה יכול לבחור באפשרות הקבוצה ולקבוע כי מספר הלקוחות המינימלי והמקסימלי ייכתב באותו הזמן.
הערה : ניתן להזין תיאור קצר אודות השירות. מידע זה נראה ללקוח בהזמנה חזיתית.

בשנת סגל כרטיסייה, אתה יכול להוסיף צוות שעובד בשירות זה. פשוט לחץ על כפתור הוסף צוות, בחר את הצוות. אם השירות הנוכחי יהיה מחיר ספציפי עבור הצוות שתבחר, ואז הפעל את תיבת הסימון "מחיר ספציפי" והזן למדור מה המחיר המיוחד לצוות.

תיעוד שירותי Booknetic

בשנת גיליון זמן כרטיסייה, אתה יכול להגדיר גיליון מיוחד עבור השירות שלך. כברירת מחדל, לוח הזמנים שהגדרת בהגדרות> שעות עסקים יופיע כאן. אם אתה זקוק לגליונות זמנים ספציפיים עבור שירות זה, ראשית עליך להפעיל את תיבת הסימון "הגדר גיליון זמנים ספציפי".

תיעוד שירותי Booknetic

יש תפריט משנה של ימים מיוחדים בכרטיסייה הנוכחית. אם לוח הזמנים של השירות שלך יהיה שונה בכל יום מיוחד, תוכל לא לכלול אותו מתפריט משנה זה. פשוט לחץ על כפתור הוסף יום מיוחד ובחר תאריך, שעות התחלה וסיום.

תיעוד שירותי Booknetic

בשנת תוספות כרטיסייה, אתה יכול להוסיף פריטים עבור השירות שלך.

תיעוד שירותי Booknetic

בחר תמונה של אקסטרה, הזן את שמו והמחיר.
יתכנו כמה תוספות שניתן להגדיר על משך הזמן. במקרה זה, כאשר הנוכחי בחר תוספת, משך התוספת יתווסף למשך הפגישה הכללי. יתכנו תוספות שהם נמכרים ללא משך זמן. במקרה זה, פשוט שמרו על משך הזמן הריק. אתה תבחר את המספר המרבי הזה של כמה חלקים שהלקוח יזמין בפרק הכמות המקסימלית.
לאחר השלמת כל התוכן, תוכלו ללחוץ על כפתור הוספת השירות ולהוסיף את השירות.

הקמה וניהול של מספר רב של שירותים

לקוחות

בתוסף Booknetic, כל נתוני לקוחותיך נשמרים בפורמט הארכיון. הסיבה לכך היא שלא איבדת לקוחות ישנים. אתה יכול לייצא את נתוני הלקוחות שלך לקובץ Excel בכל עת שתרצה, או שתוכל להזין את הלקוחות החדשים שלך לשירות מקובץ csv עם פונקציית הייבוא.
אם ברצונך להוסיף לקוחות חדשים, תוכל לגשת לתפריט לקוחות וללחוץ על כפתור הוסף חדש.

תיעוד שירותי Booknetic

ניתן להוסיף הערה קצרה בחלון שנפתח על ידי אזכור שם, שם משפחה, דוא"ל, מספר טלפון של לקוחות, בחירת תמונת פרופיל, מין ותאריך לידה.
לאחר מכן תוכל להוסיף לבסיס הלקוחות על ידי לחיצה על כפתור הוסף הלקוח. בעזרת סרגל כלים פונקציונלי וניתן לחיפוש תוכלו לחפש שם, שם משפחה, מספר טלפון ודואר אלקטרוני של הלקוח שלכם. אתה יכול למיין רשימה דרך ה- ASC או DESC בעמודה הרצויה.

אם ברצונך למחוק לקוח כלשהו, ​​עבור לאפשרויות שמולו ולחץ על כפתור מחק.
אם ברצונך לתקן את נתוני הלקוחות, עבור אל האפשרויות שמולן ולחץ על כפתור העריכה.
ניתן גם למחוק לקוחות באופן קולקטיבי.

ניהול מערך תשלומים

תשלומים

תיעוד תשלומי Booknetic

כאן תראה את רשימת התשלומים המלאה. בעזרת מסננים וחיפוש נוחים תוכלו למצוא כל תשלום שרוצים. אם אתה יכול להציג בצורה נוחה דרך ASC או DESC בעמודות לוח הזמנים לצורך שלך.

אם הלקוח משלים את התשלום באמצעות PayPal או Stripe בהזמנה מקוונת, נראה כי מצב התשלום ישולם בירוק.
אם הלקוח בחר בתשלום מקומי בעת ביצוע ההזמנה, סטטוס התשלום יישאר בהמתנה. ולאחר שהמנהל שלך יקבל תשלום מהלקוח וימצא אותו לקוח ברשימה ופתח מידע אודות תשלום על ידי לחיצה על כפתור המידע מתוך האפשרויות שמולו.

תיעוד תשלומי Booknetic

לחיצה על כפתור העריכה תוכל לשנות את הסטטוס על ידי השלמת תשלום.

תיעוד תשלומי Booknetic

אם קיבלת תשלום מלא, תוכל לסמן את סטטוסך בתשלום על ידי ציון זה. אחרת, על ידי ציון סכום התשלום, תוכל לשמור סטטוס בהמתנה עד לחלק השני של התשלום. הבחירה היא שלך.

ניהול התראות ללקוחות ולעצמך

התראות

באמצעות התוסף Booknetic תוכל לשלוח הודעות דוא"ל אודות כל פעולה ללקוחות ולצוות שלך. אתה יכול להגדיר את הכותרת והתוכן של התראות דוא"ל אלה באמצעות מילות מפתח ספציפיות כרצונך.

עליכם להתאים כל פעולה בנפרד עבור הלקוחות והצוות. בפעולה אם ברצונך שההודעה תעבור, ראשית תפעיל את הפעולה הזו עם כפתור החלף לפניה בכרטיסייה זמינה (בכרטיסייה של הצוות או הלקוח, אם יש צורך בכל 2 ואז בכל 2 כרטיסיות), ואז מלא את הנושא וגוף (כל תחום מולא בנפרד לצוות ולקוחות).
אם ברצונך לבדוק את הנושא והגוף שאתה מזין, תוכל לרשום את הדוא"ל שלך בחלון שנפתח ולשלוח דואר בדיקה על ידי לחיצה על כפתור שלח דוא"ל לבדיקה.

באפשרותך לשלוח הודעות דוא"ל בפעולות באמצעות תוסף Booknetic:

  • פגישה חדשה – כאשר הלקוח מוסיף פגישה חדשה.
  • קביעת התור נקבעה מחדש – כאשר מידע על המינוי נעשה על ידי המנהל. (זמן או תאריך הפגישה מתבצע בשינוי)
  • המינוי אושר – כאשר המנהל מאשר פגישה
  • תור לתור – הוא משמש לשליחת הודעות לפגישות ממתינות.
  • המינוי נדחה – כאשר המינוי נדחה על ידי המנהל.
  • פגישה בוטלה – כאשר פגישה מבוטלת על ידי המנהל.
  • תזכורת לפני פגישה – משמשת להזכרת לקוחותיך לגבי פגישה באמצעות שליחת הודעה לפני פגישה.
  • תזכורת לאחר פגישה – תוכלו לשלוח הודעה ללקוחות שלכם לאחר סיום הפגישה.
  • גישה לפאנל הלקוחות – בעזרת פעולת התראה זו נוצר משתמש עבור לקוחותיך והסיסמה נשלחת לדוא"ל הלקוח שלך.

 

כרטיסיות התראות

בעזרת תכונת כרטיסיות ההודעות תוכלו לשלוח התראות ספציפיות ללקוחות ולצוות שלכם בהתאם לצוות, לשירות ולמיקום. עליך ליצור כרטיסייה חדשה על ידי הזנת התראות ולחיצה על סימן הפלוס הירוק שם.

לאחר יצירת הכרטיסייה, כרטיסייה זו תופיע במקטע התראות ותוכל ליצור את ההודעה הרצויה מכאן. ההודעה שתיצור כאן תישלח רק עבור השירות, הצוות, המיקום שבחרת. כמו כן, אם האתר שלך הוא רב לשוני, אתה יכול לשלוח התראות ללקוחות שלך בשפה בה האתר שלך משתמש. אם תבחר שפה מסוימת בעת יצירת הכרטיסייה, הודעה זו תישלח אם הלקוח שלך משתמש בשפה זו.

 

ניהול קופונים

קופונים

באמצעות תוסף Booknetic תוכלו לקבל קופוני הנחה מסוימים עבור הלקוחות שלכם.
לחץ על כפתור הוסף קופון כדי לגשת לתפריט הקופונים להוספת קופון.

תיעוד קופונים ל- Booknetic

קוד : אתה מוסיף קוד אקראי לתלוש. אם אתה נותן קוד זה ללקוחות שלך, הם משתמשים בקוד זה כדי להפעיל קופון. ודא שלקוד שהזנת אין קופון נוסף.
הנחה : ניתן לבצע שני סוגי הנחות בקופון. על ידי הוספת אחוז או מחיר קונקרטי. לדוגמה, אתה יכול לומר שיש הנחה של 20% או 25 $ ללקוחות המשתמשים בקופון זה.
חל תאריך החל מ : אם ברצונך שהקופון יהיה פעיל מתאריך ספציפי, לחץ על תאריך זה בסעיף זה. אחרת, שמור אותו ריק. לפני התאריך שתבחר, לקוחות לא יוכלו להשתמש בקופון זה. לדוגמה, קופון זה יהיה פעיל החל מה- 25 בדצמבר.
חל על התאריך: אם ברצונך שהקופון שלך יהיה פעיל רק בתאריכים מסוימים, לחץ כאן על תאריך זה. אחרת, שמור אותו ריק. לאחר סיום תאריך זה, הלקוחות לא יוכלו להשתמש בקופון זה. לדוגמה, אתה יכול גם לומר שהקופון תקף ב -15 בינואר.
מגבלת שימוש : אם ברצונך להגביל את השימוש בקופון, הזן אותו כאן. אחרת, שמור אותו ריק. לדוגמא אתה יכול לומר, רק 20 לקוחות יכולים ליהנות מקופון זה. פעם אחת ללקוח : אם כל לקוח יכול להפיק תועלת מקופון זה פעם אחת, עליך להפעיל את תיבת הסימון הזו.
מסנן שירותים : אם ברצונך שובר זה יהיה ספציפי עבור שירותים מסוימים, תוכל להוסיף את מסנן השירות שלך באמצעות אפשרות זו. אחרת, השאר אותו ריק והקופון זמין לכל סוג השירותים.
פילטר צוות: אם אתה רוצה שניתן יהיה לזהות את הקופון שלך עבור עובדים מסוימים, תוכל לבחור את הצוותים האלה כמסנן באפשרות זו. אחרת, שמור אותו ריק ותן לקופון שעליך לשלם להיות ניכוי לכל הצוות.

כדי למלא את כל הפרטים, אתה יכול להוסיף את הקופון שלך לרשימה על ידי לחיצה על כפתור הוסף קופון.
אתה יכול לסנן את הקופון שאתה צריך בעזרת חיפוש ומסננים קלים. אתה יכול לראות כמה קופונים משמשים לאיזה קופון.
אם אתה צריך למחוק או לערוך אחד מהקופונים, על ידי לחיצה על האפשרויות שמול אותו קופון, אתה יכול ללחוץ על כפתור העריכה או המחיקה.
אתה יכול למחוק קופונים על ידי בחירה קולקטיבית.

ניהול קופונים

טפסים בהתאמה אישית

בעזרת כלי התוסף Booknetic תוכל להתאים אישית את השדות המותאמים אישית לעסק שלך באמצעות הכלי לבנות טפסים רב-פונקציונלי עם חלונית ההזמנות שלך. אתה יכול להסתכל על טפסים שונים בו זמנית ולבחור כל טופס לשירותים שונים. לחץ על הלחצן צור טופס חדש בתפריט טפסים מותאמים אישית כדי ליצור טופס חדש

תיעוד קופונים ל- Booknetic

לראשונה בחלונית הפתוחה, אנו נותנים את שם הטופס בחלק העליון ונבדוק לאילו שירותים טופס זה שייך מיד. אז אתה יכול לבנות את הטופס בעזרת הכלי לבניית טפסים. בחלונית השמאלית אתה יכול לראות את סוגי השדות שבהם אתה יכול להשתמש בטופס.
הסוגים הבאים נתמכים:

  • תווית – כל תווית הרצויה בטופס שלך לא תתווסף לשדה זה. שום פונקציונליות לא תהיה זמינה. אתה יכול פשוט להוסיף תוויות של תו נתונים.
  • קלט טקסט – השתמש בשדה זה כדי לעקוף את טופס הזנת הטקסט
  • אזור טקסט – תוכלו להשתמש בשדה זה אם ברצונכם להוסיף טקסט ארוך לטופס הטקסט שלכם.
  • קלט מספר – אתה יכול להשתמש בשדה זה כדי לעקוף את טופס הקובץ שלך לקבלת מידע מסוג משטר.
  • קלט תאריך – אם ברצונך להוסיף קלט תאריך לטופס שלך, תוכל להשתמש בשדה זה.
  • קלט זמן – אם ברצונך להוסיף קלט תאריך לטופס שלך, תוכל להשתמש בשדה זה.
  • בחר – ניתן להשתמש בשדה for כדי להוסיף קלט מסוג בחירה
  • תיבות סימון – השתמש בשדה להוספת תיבות סימון מרובות בחירה
  • לחצני רדיו – אם ברצונך להשתמש בכפתורי רדיו, באפשרותך להשתמש בשדה זה.
  • קובץ – אם ברצונך להחליף קבצי העלאת קבצים, תוכל להשתמש בשדה זה.
  • קישור – אם תנסה להוסיף קישור טופס, תוכל להשתמש בשדה זה.

אין לו שום פונקציונליות, אתה יכול פשוט להוסיף קישורים לתוכן.
הוספת שדות לטופס שלך היא פשוטה מאוד. בעזרת פונקציית גרור ושחרר תוכלו לתפוס פריט ולגרור אותו לצורה הרצויה. לאחר שתוסיף פריט לטופס, תוכל לשנות את האפשרויות שלו מימין. לדוגמה, באפשרותך לציין את התווית של הפריט, מציין המיקום, טקסט העזרה, מתוך אפשרויות אלה. על ידי שינוי האפשרויות תוכל לשנות חזותית את מראה הטופס שלך. לאחר שהוספת את השדות הדרושים לך יחד עם האפשרויות, באפשרותך לשחזר את הטופס על ידי לחיצה על כפתור שמור טופס.
כשרוצים למחוק או לערוך טופס, תוכלו ללחוץ על האפשרויות שמולו וללחוץ על כפתור העריכה או המחיקה בהתאם.

ניהול שליחת הודעות מותאמות ללקוחות לפי ארוע

 הפגישה כאשר הם קובעים פגישה מאתר הוורדפרס שלך. שירות זה יהיה שימושי מאוד לחיזוק הקשר שלך עם לקוחותיך על ידי העלאת איכות השירות שאתה מספק.

סוג ההתראות בדוא"ל יכול להשתנות גם בהתאם למערכת העסקית שלך. נניח שיש לך אנשי צוות רבים במיקומי עסקים שונים. לקוחות יכולים גם לקבוע פגישה עם אנשי הצוות הללו. במקרה זה יתכן שתצטרך לשלוח הודעות דוא"ל גם ללקוחות שלך וגם לאנשי הצוות שלך. במובן זה, מערכת ההתראות של דוא"ל Booknetic מציעה לך בדיוק את המערכת שאתה זקוק לה.

הודעות על סטטוס מינוי

מערכת ההודעות בדוא"ל שלנו עובדת מצוין גם במקרים הקשורים לשינויים בזמן הפגישה. באפשרותך לשלוח הודעות דואר אלקטרוני מיידיות ללקוחותיך כאשר זמן המינוי משתנה, או כאשר העובד שלך מאשר את בקשת המינוי של הלקוח שלך, או כאשר המינוי אושר או מבוטל. לפיכך, כל המערכת שלך הופכת אוטומטית באמצעות תקשורת מיידית.

התראות תזכורת

תזכורות חשובות מאוד בכדי לקבוע את הפגישות בזמן הנכון. באמצעות מערכת הודעות הדוא"ל תוכלו לשלוח התראות קבועות ללקוחותיכם לפני ואחרי הפגישה.

עכשיו בואו ללמוד כיצד להתקין מערכת התראות דוא"ל מדהימה זו בעסק שלכם!

תצורת דואר

ישנן שתי אפשרויות לתצורת דוא"ל: WordPress ו- SMTP.

כדי לספק תצורת דוא"ל של WordPress, פשוט כתוב את הדואר האלקטרוני שלך ב- WordPress והגדר שם שולח. זה כל מה שאתה צריך לעשות!

תצורת דואר של וורדפרס

תצורת SMTP

עבור שער SMTP Mail, תצטרך להזין מידע על מארח SMTP ודואר ולהגדיר שם שולח.

תצורת SMTP

יצירת תבניות הודעות דוא"ל

יצירת תבניות הודעות דוא"ל

מהעמודה הימנית תוכלו לבחור בכותרות ההודעות בדוא"ל שתשלחו ללקוח או לאנשי הצוות. מהעמודה בצד שמאל יש תגים קצרים למידע על פגישות. מהקטע האמצעי תוכלו לעצב את הודעת הדוא"ל שתשלחו ללקוחות ולחברי הצוות שלכם. כמו כן, אתה יכול לשלוח דוא"ל בדיקה לבדיקה אם הכל בסדר או לא.

ניהול קופונים

מראה חיצוני

באמצעות תוסף Booknetic תוכלו לעצב את לוח ההזמנות הקדמי שלכם כך שיתאים לצבעי העסק בכל דרך שתרצו. ישנם 7 סגנונות זמינים: ברירת מחדל, חום, אדום, ירוק, כחול, סגול, ורוד. אתה יכול לבחור אחד מהסגנונות שאתה רוצה, או ליצור תבנית חדשה משלך. כל שעליך לעשות הוא לבחור וללחוץ על כפתור הבחירה מול הפאנל כדי לשנות את מראה החלונית.

תיעוד הופעות Booknetic

לחץ על התיבה צור סגנון חדש למטה כדי להוסיף סגנון חדש.

תיעוד הופעות Booknetic

תראה את צבעי ברירת המחדל בחלונית הקופצת.
ראשית תן את שם הסגנון שתרצה ליצור.
לאחר מכן תוכלו ליצור את הסגנון המתאים לאתר העסקי שלכם על ידי שינוי הצבעים המתאימים. כאשר הצבעים משתנים, אתה יכול לראות חזותית כיצד הלוח נראה בצד ימין, כך שתוכל ליצור את הסגנון הרצוי בצורה נוחה מאוד.
לאחר שתגדיר את הצבעים, תוכל לעקוף את הסגנון שלך על ידי לחיצה על כפתור השמור. לאחר מכן תוכל למצוא את העט שרשמת ברשימה ולחץ על כפתור הבחירה …
פשוט לחץ על סגנון זה ברשימה כדי לערוך סגנונות.
למחיקת סגנון, מצא את הסגנון ברשימה ולחץ עליו. בחלונית העריכה, לחץ על לחצן מחק ותמצא סגנון.
הערה! אם הסגנון שברצונך למחוק הוא העיצוב שנבחר כרגע, אינך יכול למחוק אותו. שנה תחילה את הסגנון שבחרת, ואז נסה למחוק אותו ….

ניהול לוח שנה חכם

לוּחַ שָׁנָה

עם ממשק עדכני ולוח שנה אינפורמטיבי, תוכלו לראות את לוח הזמנים להעסקה של העובדים שלכם. בין אם תבחר לוח זמנים חודשי ובין אם בחר לוח זמנים שבועי, אתה יכול להסתכל על לוח הזמנים היומי. תוכל גם להציג פגישות בתצוגת הרשימה דרך תצוגת הרשימה אם תרצה בכך. אתה יכול לסנן פגישות על סמך מיקום, שירותים ודברים.

תיעוד לוח השנה של Booknetic

ניהול הפגידות/הזמנות

פגישות

בחלונית הניהול תוכלו לראות רשימה של כל הפגישות בתפריט פגישות. באמצעות חיפוש ומסננים נוחים תוכלו למצוא את הפגישה הרצויה בהקדם האפשרי. ניתן להזמין את הרשימה עם סימון ASC ו- DESC לכל העמודות.
תוכלו לערוך או למחוק את התור הרצוי כאן. לשם כך, פשוט לחץ על האפשרויות שלפני הפגישה ולחץ על כפתור עריכה או מחק בהתאם לדף הנפתח.
ניתן גם לבחור ולמחוק פגישות בכמות גדולה.
כשתלחץ על הסמל בעמודה התשלום ברשימה, תראה את פרטי התשלום המפורטים. ניתן לשנות את מצב התשלום, המחיר או התשלום לפי הצורך.

תיעוד פגישות Booknetic

אתה יכול ליצור פגישה חדשה מ- Backend. לחץ על כפתור הוסף מינוי כדי לעשות זאת.

תיעוד פגישות Booknetic

בחלון הקופץ בחר תחילה מיקום.
לאחר בחירת קטגוריות השירות, בחר את השירות הסופי ובחר דברים. מיד לאחר מכן יתחיל המועד והשעה שבה המינוי יתחיל.

אפשרויות תאריך ושעה זמינות על פי לוח הזמנים, חגים וימים מיוחדים. אם תגדיר את יום ראשון כחג, לא תהיה אפשרות לפריסת זמן ריקה ליום זה.

תראה כאן רק חריץ זמנים ריק. אם יותר לקוחות הזמינו במועד הזמנים בתאריך 10 במאי בשעה 22:00, לא תוכל ליצור פגישה שנייה במועד זה. אם לשירות שלך יש קבוצת קיבולת, עליך למצוא, לערוך ולהוסיף לקוח חדש שם.

לאחר צפייה בתאריך ובשעה לחץ על לקוחות ..

תיעוד פגישות Booknetic

אם ניתן להוסיף ספר כקבוצת שירות, תוכל להוסיף מספר לקוחות שיתאימו לקיבולת שלך. ניתן לרשום את סטטוס הלקוח מול התור. אם הלקוח לא לבד וכמה אנשים מגיעים איתו, אתה יכול להזכיר את המספר הזה בבחירה. מספרים אלה ייאספו לצורך קיבולת.

אם יש לך תוספות הקשורות לשירות ואתה רוצה לבחור אותו, תוכל לעשות זאת מהכרטיסייה תוספות.

אם "שלח התראות בדוא"ל" לא מוגדר בתיבת הסימון, ההתראות לא יופעלו אם ההודעה מופעלת. אם ברצונך לשלוח התראות שהוגדרו בהודעות, חשוב שתשים ציפור בתיבת סימון זו.

פגישות חוזרות חודשיות:

תיעוד פגישות Booknetic

אם השירות שתבחר הוא שירות חוזר חודשי, אז אפשרויות שונות ייפתחו בפניך. מופעל: ישנן 6 אפשרויות בבחירה זו:

  1. יום ספציפי
  2. ראשון
  3. שְׁנִיָה
  4. שְׁלִישִׁי
  5. רביעי
  6. אחרון

אם תבחר באפשרות יום ספציפי, תוכל לציין את הימים הספציפיים שאתה רוצה בין 1 ל -31 בבחירה הקרובה. לדוגמה, אתה רוצה לחזור על פגישה זו 5, 10 ו -15 בכל חודש. לאחר מכן תבחר באפשרויות 5, 10 ו -15 בבחירה הקרובה.
בזמן, אתה מחליט כמה שעות בכל יום יתחילו את הפגישה הזו. תסמן את תאריך ההתחלה ותאריך הסיום. לאחר שתשלים את הפרטים, תראה בערך טיימס כמה פעמים התור שלך יותאם להעדפותיך. לדוגמא, לא עשיתם מרווח של שלושה חודשים ובחרתם ב -5, 10 ו -15 בכל חודש. במקרה זה בחרתם 9 פגישות. מרווח של 3 חודשים, 3 פגישות בכל חודש, המספר הסופי הוא 9. ניתן לשלוט גם בנתוני הקצה על ידי אמירת קלט Times. לדוגמה, אינך רוצה לחשב את התאריך האחרון, אך אתה יודע שיש לחזור על התור 10 פעמים. לאחר מכן הקלד 10 ב- Times ותן לתוכנית לחשב את תאריך הסיום עצמו.
אם תבחר באחת מהאפשרויות הראשונה, השנייה, השלישית, הרביעית, האחרונה תוכל לבחור בכל יום בשבוע בבחירה הקרובה. לדוגמה, תוכלו לבחור ביום שני הראשון. המשמעות היא שהמינוי יחזור על עצמו ביום הראשון של כל חודש. אפשרויות תאריך התחלה, תאריך סיום ושעות אחרות יישארו זהות לבחירה שלמעלה.

אם התקופה המלאה קבועה מוגדרת בזמן הוספת השירות, אינך יכול להגדיר את תאריך הסיום. כשתבחר תאריך התחלה, תאריך הסיום יחושב אוטומטית בהתאם להגדרות השירות.

פגישות חוזרות שבועיות:

תיעוד פגישות Booknetic

במקרה זה תוכלו לבחור את ימי השבוע. לאחר בחירת ימי השבוע, תוכלו לקבוע את שעת ההתחלה לפני כל אחד מהם. לבסוף, בחר תאריך התחלה ותאריך סיום. תאריך ההתחלה, תאריך הסיום וטיימס יהיו כפי שהזכרנו לעיל.

פגישות חוזרות מדי יום:

תיעוד פגישות Booknetic

כאשר אתה מוסיף פגישה חוזרת מדי יום, תחילה עליך לקבוע כמה ימים תחזור על הפגישה שלך. אם תבחר כל יום אחד, המשמעות היא שכל פגישה לאקדח תחזור על עצמה. אם תבחר לעשות את זה כל יומיים, זה יחזור על עצמו כל יומיים.
זמן, תאריך כוכב, תאריך סיום ושעות זהים לאחרים.

ניהול הפנאל האישי ללקוחות שלך

לוח לקוחות חזיתי

פאנל הלקוחות הקדמיים מאפשר ללקוחות שלך לנהל את הפגישות שלהם או לבצע שינויים בפגישות שלהם. הודות לפאנל הלקוחות הקדמי, הלקוחות שלך יוכלו ליצור את הפרופילים שלהם ולבצע שינויים בפרופילים שלהם, מבלי להיות משתמש ב- WP.

שימו לב כי פאנל הלקוחות אינו מיועד להזמנת פגישות. עליך להגדיר את גוש ההזמנה  כך שהלקוחות שלך יוכלו להזמין פגישות מבלי להיכנס לאתר שלך.

כיצד להפעיל ולהגדיר את לוח הלקוחות הקדמי בפלאגין למינוי וורדפרס של Booknetic.

ראשית, עליך להוסיף  קוד קצר Redirecting...  בדף שבו ברצונך להגדיר את לוח הלקוחות שלך.

פאנל לקוחות חזיתי ב- Booknetic - מערכת הזמנות ותזמון תורים של וורדפרס

לאחר הגדרת דף לוח הלקוחות הקדמי שלך, יהיה עליך להפעיל את האפשרות לוח הלקוחות הקדמי. למטרה זו, אתה אמור לעבור בספריה זו: Booknetic> הגדרות> לוחות חזיתיים> לוח לקוחות והפעל לוח לקוחות. לאחר הפעלת לוח הלקוחות, אתה בוחר את הדף שבו אתה מגדיר את לוח הלקוחות הקדמי.

פאנל לקוחות חזיתי ב- Booknetic - מערכת הזמנות ותזמון תורים של וורדפרס

בחלק זה תוכלו לקבוע את הרשויות שתוכלו למסור ללקוחותיכם אודות חשבונותיהם. אלה כוללים את הדברים הבאים.

  • אפשר ללקוחות לתזמן מחדש את הפגישות שלהם.
  • אפשר ללקוחות לבטל את הפגישות שלהם.
  • אפשר ללקוחות למחוק את חשבונותיהם.

שם משתמש וסיסמאות של לקוחות לחלונית Front-end

מהגדרות הודעות דוא"ל ו- SMS, תהיה לך האפשרות גישה ללוח הלקוחות, המיועדת למשלוח שמות משתמש וסיסמאות של הלקוחות שלך.

לאחר הפעלת אפשרות זו, יהיה עליך להוסיף את הקודים הבאים לתבנית ההודעות.

פאנל לקוחות חזיתי ב- Booknetic - מערכת הזמנות ותזמון תורים של וורדפרס

{customer_panel_url}: קישור של הדף בו הגדרת את לוח הלקוחות הקדמי.
{customer_panel_password}: סיסמה שנוצרה באופן אקראי של הלקוחות שלך.

שם המשתמש של הלקוחות שלך הוא כתובת הדוא"ל שלהם. לכן, יתכן וזה שימושי בהוספת קוד קצר של {customer_email} כדי להודיע ​​ללקוחות שלך על כך.

ברגע שיש להם סיסמה שנוצרה באופן אקראי, הם יכולים לשנות ולהגדיר סיסמה חדשה מלוח הלקוחות שלהם

אנא זכור כי ככל שדוא"ל הלקוחות שלך יהיה גם שם המשתמש שלהם, תצטרך לבצע שדה כתובת דוא"ל שהוא שדה נדרש לתצורה נכונה של לוח הלקוחות הקדמי שלך.

פאנל לקוחות חזיתי ב- Booknetic - מערכת הזמנות ותזמון תורים של וורדפרס